onsdag den 28. maj 2008

Lidt om bøger

En af de gode ting ved at arbejde på et blad er anmeldereksemplarer. Jeg har lige modtaget Siri Hustvedts nye bog: En amerikaners lidelser og Daniel Kehlmann's Jeg og Kaminiski. Jeg får måske ikke lov til at beholde Hustvedt for mig selv, hun er i høj kurs herinde, men læse dem kan jeg i hvert fald.













Derudover har jeg købt to bøger på amazon. Den ene er Double Game af Sophie Calle. Det er en fantastisk bog, og så var den overraskende billig på nettet. Oven i hatten købte jeg også Miranda July's No One Belongs Here More Than You for en 50'er. Jeg kan bedst beskrive mine følelser for Miranda July som et highschool crush. Det er bl.a. hende der står bag filmen "Me, you and everyone we know", internetprojektet Learning to love you more og så er hjemmesiden for den bog jeg har købt rigtig sej.

Ingen kommentarer: