onsdag den 5. marts 2008

Min tredje hånd

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

det er et fint billede. er det dig, der studerer noget foto-relateret?

Olga sagde ...

Næh, men jeg falder over de mærkeligste ting, når jeg laver billedsøgning til mit arbejde.
Det er Jeppe der studerer noget fotorelateret. Han er i Mexico. Kærlig hilsen Olga

Anonym sagde ...

aha.
hvad studerer du så?

Olga sagde ...

Jeg var lige ved at skrive "livets skole". Jeg studerer ikke noget, jeg er ikke studerende. Jeg arbejder lidt på et blad og hist og pist. Studierne kommer efter sommer. Hvad studerer du? Kh O.

Anonym sagde ...

jeg agter faktisk at se six feet under, men er det ikke enormt dyrt at anskaffe sig episoderne?
jeg kunne godt tænke mig at se det blad, du taler om. angående studie, har jeg sendt dig en e-mail.