onsdag den 26. marts 2008

træhytter, internetmusik og fest

Helle for at være den, der bygger mange træhytter til sommer. Er der nogle, der vil være med? (dette er en opfordring). Det kunne være et fælles projekt for Klokkens medlemmer? Jeg foreslår et sted i Århus, hvor der er havudsigt og en let sommerbrise året rundt. Jeg vil gerne påtage mig at finde et sådan eksisterende sted. I kan allesammen bo hos mig. Så kan vi også lave bål.

Hvis man vil høre musik (nærmest alt musik, tror jeg) kan man gå ind på internethjemmesiden http://www.jiwa.fm/en og lave sin egen playliste (som dog ikke kan downloades, men det er fantastisk - samme følelse som at gå ind på bibliotekets hjemmeside i de sene aftentimer og bestille/reservere bøger og cd´er, som så er klar til afhentning ikke lang tid efter (forhåbentlig))

En sidste ting. Der er jo kommet et midlertidigt ungdomshus i Århus, som hedder Fristedet 15, og i den anledning er der støttefest for OFFENSIV på fredag. Det bliver godt med musik, dans, øl, glitter og mig i baren fra kl. 02-04. Der er desuden indført religionsfrihed.

2 kommentarer:

Signe sagde ...

Ang. træhytteriet: jeg er helt sikkert parat til at ofre krop og sjæl på det projekt. Ang. glitterfesten: kan jeg desværre ikke komme, men jeg vil mellem 2 og 4 sende venlige tanker i den retning.

Jeppe sagde ...

Jeg er saa frisk paa dit projekt at man ikke kan blive friskere! Men jeg kommer nok foerst hjem til Kardemommeby (det er mit nye slang for Kbh) i slutningen af juli. Haaber ikke det er for sent.