onsdag den 20. februar 2008

ANDRE KVINDER I LITTERATUREN 1

Jeg har lavet en uformel og mangelfuld, men ikke destomindre udbytterig antologi. Alle teksterne i antologien er skrevet af kvinder (og skrevet inden for de sidste 100 år), og alle teksterne bærer præg af, at de har kvindelige afsender. Hvis sådan et præg findes, og hvad det så består af, må man jo selv læse sig til og bedømme. Først og fremmest er alle teksterne gode. Antologien koster 70 kr (det er det, det koster at fotokopiere den, så hvis man har mulighed for billig kopiering, er det en anden sag). Jeg kan ikke lige huske hvor mange sider den er på, men der er ret mange, en 35 stk cirka. Antologien er komplet med et kort, krukket forord, nogle få farvebilleder og et par siders forfatterportrætter skrevet af mig. Den kan købes via siden her eller på olga.rm@gmail.com.

Indholdsfortegnelsen:

1 kommentar:

Jeppe sagde ...

Jeg vil gerne koebe den naar jeg kommer hjem