torsdag den 21. februar 2008

The Mars Volta i Vega (Opdateret)

Opdatering: Klik på titlen for at se en video fra selve koncerten i vega d. 22/02/08. Undertegnede kan ses kort fra 3:05-3:07.

Så sker det. Øjeblikket vi alle (jeg) har ventet på. Efter at have kastet over et kilo dansk valuta efter en aflyst Roskilde koncert i år 2005, kommer The Mars Volta nu endelig til Danmark i Vega fredag d. 22 februar. Der er desværre udsolgt, så jeg ved godt reklamen her kommer lidt sent, men jeg håber i kan nyde klippet alligevel. Den essentielle del begynder ved 3:55 i den første video og fortsætter i den anden., men I er selvfølgelig velkommen til at se det hele, for salsa-rockens skyld.

The Mars Volta - Cygnus... Vismund Cygnus:



2 kommentarer:

Rasmus sagde ...

Det var helt fantastisk. Højdepunktet var under lige dét nummer.. 27 minutters ren perfektion.

Christoffer G sagde ...

Jeg synes nu der var mange højdepunkter, hehe! Men her følger en video der rent faktisk ER fra Vega d. 22/02/08. Man kan se mig kort i højre side af billedet ved 3:05-3:07

http://youtube.com/watch?v=CBKQWvWEpm0