fredag den 22. februar 2008

Mine hvide sokker med blaa blomster

Denne her gaar ud til Sara WT!
Da jeg en dag for snart mange maaneder siden igen loeb toer for sokker spurgte jeg Signe om hun havde nogle jeg kunne laane. Det havde hun, et par flotte hvide sokker med chancerende blaa blomster. Men det var et par som hun havde stjaalet fra Sara, som havde stjaalet dem fra sin mor.
Jeg var meget glad for de sokker og Signe fik dem selvfoelgelig aldrig tilbage. Da jeg saa skulle pakke til Mexico var de hvide sokker med de blaa blomster uundgaaelige. Saa derfor sidder jeg nu paa en internetcafé i San Agustín med Saras mors sokker paa.
Hver gang jeg ifoerer mig disse sokker taenker jeg altid paa Saras mor, og at jeg aldrig har moedt hende. Det vil jeg gerne en dag. Og bekende min synd. Og evt. give hende et par af mine sokker saa der kommer balance i foedekaeden igen.

Ingen kommentarer: